08 September 2015

GIVEAWAY : MUDAHNYA NAK MENANG HELLO KITTY DI SHEHANZSTUDIO.COM

Assalamualaikum.

Mengantoknya lahai..Tetiba terpandang giveaway ni. Walaupon tak kretip, tapi apa salahnya join  kan.Memang selalu ushar blog kak Shehan. tapi cuma silent reader jelah.hukhuk. So, nak try la mana tau rezeki anak-anak. Memang kena la timing sebab anak-anak pun memang rajin nak tolong memasak kat dapur sekarang.pong pang pong pang bunyi senduk periuk.

Mudah-mudahan dapat la.tak pernahnya join giveaway dapat apa-apa.isk..isk..

dulu teringin sangat nak bawak anak-anak tido kat hotel hello kitty kat melaka ka mana ntah. tinggal harapan jelah.tak ada rezeki lagi nak jenjalan jauh-jauh.



Tapi kalo cam gini punya comel senduk, mungkin aku sendiri akan terlibat sama meng-hello-kitty-kan diri.hahaha.

itulah orang kata, pompuan ni kalo dah tua pun, sisi comel keanak-anakan tu masih la ada kan.

tapi kalo tak dapat senduk pun, hadiah lain masih mampu nak kongsi dengan anak-anak.bahah!

ok.ok.semoga bertuah la anak-anak aku.

Amin.


3 comments:

YB Shehan said...

Hi silent reader. Good luck tau.. :)

Tengku Sofia said...

Good luck!

Hunny Kitty said...

blogwalking sini tau....good luck!