07 March 2011

PUAN sudah...

5 Mac 2011, sah bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki bernama Mohd Amirul Bin Che Jasmi. Alhamdulillah..semuanya selamat. Dua kali lafaz. Suasana macam agak lucu. tak apalah.pertama kali kahwin.siapa-siapa pun mungkin akan tersalah sebut. yang pasti sekarang dah SAH. lega rasa hati ni. gembira tu tak tau nak cakap. rasa macam tak percaya pun ada. yelah.dah masuk fasa baru. tak boleh dah nak meronggeng dengan teman-teman. tak boleh lagi nak tinggikan suara bila bergaduh (yang ni harap dapat bertahan..haha).naik kereta berdua.dua-dua dok tersenyum-senyum kambing.masing-masing tak percaya.hehehehe.

seperti status facebook, "Selesai SATU perkara INDAH. tinggal lagi DUA perkara meriah..".

yang INDAH itu akadnya, yang MERIAH itu majlisnya. semoga semuanya berjalan lancar, selesai dengan baik.

kepada SUAMIKU yang tercinta,
semoga perkahwinan kita berkekalan selama-lamanya,
semoga kita bercinta sampai kesyurga,
semoga kita beroleh zuriat yang soleh dan solehah,
semoga kebahagiaan sentiasa bersama kita,
semoga redha Allah sentiasa disisi kita,
AMIN....

3 comments:

in☂an Jun$u said...

barakallahu lakuma. :)

tunggu turn aku lak k?hehe..bahagianya tgk kwn2 kawen.i'm happy for u,dear. :)

Semek said...

Moga Tuhan memberkati kalian berdua
semoga bhagia sampai syurga
jga perhubungan suami isteri baik2

Husna said...

terima kasih ya sahabat.hehehe.tunggu ang plak intan.ujung thn ni kan?kan?hehehe


aina, semoga aku pun murah rezeki macam ang.insyaAllah..hehehe