19 December 2011

Peek-a-boo year end sales?

Macamana ntah semalam lepas pergi cari minyak telon kat mydin bukit jambul, tersinggah pulak butik baby Peek-a-boo. Ramai betul orang. ada sale rupanya. 20% - 30%.Botol Avent 90z baru RM38. murah..murah..

Stroller pun harga drop jugak.yang canggih-canggih la macam Halford, McLarren dan lain-lain. saja tanya little bean punya warmer dan sterilizer - RM119. weewittt..nasib baik haritu tak beli masa kat baby fair PISA. RM135. beza banyak jugak tu. so terus beli la kan. warmer Tommee Tippee pun cuma RM99. Pastu terbeli head band baby. apekah..kalau kuar baby boy, macamana?hahaha..suka-suka hati ja beli. comel sangat. kalau tak dapat pakaikan kat anak sendiri, pakai kat anak sedara pun jadilah.hohoho.

pagi kelmarin pegi check BOD kat KK. terserempak kawan husband. wife dia baru beranak. awal 2 hari. baby boy. time scan doktor cakap baby girl.skali kuar ada burung. tergejut lar..terus aku seram. kalo scan baby boy kuar bby girl bole lagi la.tapi scan baby girl,kuar boy.haru jgk. sampai termimpi-mimpi aku malam tadi. termimpi dah beranak. dah la baby boy.kembar plak tu.haru sungguh la. bangun tidur terus rasa nak tergelak.haih..

dan last week enset aku rosak tak dapat diselamatkan lagi. terpaksa la pakai enset koman. tak bleh tangkap gambar. apatah lagi berMMS. sedih-sedih..tapi! semalam tiba-tiba husband cakap, jom pegi bukit jambul cari henset. nanti tak dapat plak tangkap gambar baby. weeee....syiok. aku tak bajet la tinggi-tinggi.henset koman pun jadilah. asalkan buleh tangkap gambar dan MMS. sampai ja kedai, husband pulak excited memilih.aku follow jelah.bukan duit i yang kuar kan.hehehe..then end up beli ini

Samsung Galaxy Mini

Napa ntah pi beli yang ni aku pun tak faham. boleh la dari tak dak langsung kan. lembab sket la nak menaip mesej. aku touch screen memang fail la. susah la nak makan cokodok sambil mesej-mesej kalo cam gini.so nak bermesej aku lebih prefer ini...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



bahaha! serius.mesej pakai enset-enset cam gini sambil pejam mata pun boleh..

ok..da...

No comments: