01 February 2011

Happy Bessssday TO ME!

thanks to AH SAN, AH TEIK & SHY YNG for the nice and yummy birthday cake. sangat terharu. tak dapat hadiah, dapat kek pun jadilah..yang penting orang ingat.

kepada yang wish besday harini, terima kasih daun keladi.aku sendiri lupa besday aku.pagi tadi bangun tengok mesej penuh dalam enset.orang pertama wish mestilah Nobi. dan seterusnya mestilah kakak-kakak dan abang-abang yang tersayang.

kepada kawan-kawan terima kasih...

aku tak tau ni kek apakebenda namanya.sedap.tapi kek dia 2cm, krim dia 18cm.hehehe.tipu.tapi memang betol krin dia lagi banyak dari kek.oleh sebab aku lapar dan dah lama gila tak makan kek, so licin jugak la kan.



malam japgi pergi keluar makan celebrate birthday dengan Nobi pulak.padahal boleh kata tiap-tiap malam dinner dengan Nobi.tak tau apa beza.hehehe.Nobi pun bukan nak LOMANTIK.bagi la bunga ka.kad ucapan ka. paling kurang pun, koman-koman bagi gelang emas 25kg pun tak pa aih.i tak kisah pun. =P

3 comments:

Semek said...

Husna,
HAPPY BORNDAY Husna!
Sweet 24..nampak sedap je kek tu
aku craving for white lady cake
sampai sekarang xleh mkn lg
pasal kt Kemaman ni xde
kena balik KB dulu..kt sana je ada jual..anyway..semoga ang pjg umur..
dimurahkan rezeki n hepi2 sokmo k

Husna said...

tima kasih..hehehe.white lady cake cmna weh?
nag kena dptkan cepat tu.mengidam.satgi ank ang meleleh air liur plak.hehehe

in☂an Jun$u said...

besaq gila ceri..err,ceri kan?ke buah epal?awat besaq sgt?