07 February 2011

Muka kamu ikot siapa?

tima kasih intan sebab bagi idea untuk aku apdet belog.menyedarkan aku,yang aku di resemble muka dan figure sapa.kamu-kamu suma tau kah wajah dan figure kamu mengikut ibu atau bapak atau mak saudara sebelah bapak angkat sebelah nenek?

ok.ini mengenai saya.

datuk saya berasal dari Songkla,Thailand.beliau berhijrah lalu menetap di Malaysia.ibu saya dilahirkan di Malaysia.

Ibu saya seorang yang berkulit putih gebu, mata sedikit sepet,kening kurang lebat,hidung mancung, bibir nipis.cantik sangat.ya.semua akan cakap ibu masing-masing adalah wanita tercantik didunia.I LAP U MAK.

Ayah saya pulak berasal dari Pulau Pinang.bila sebut Pulau Pinang, apa yang kamu bayangkan?nasi kandar?feri?anak mami? Ayah saya berkulit kemerah-merahan.bukan gelap,bukan cerah.pernah dulu kerap kali disalah anggap sebagai seorang yang berbangsa cina.tapi bukan.beliau mempunyai bulu kening yang lebat.mata yang bulat,tapi ada jugak sedikit sepet.bulat dan sepet,sila bayangkan sendiri.bibir tebal.hidung mancung.sangat kacak dari muda sampai tua.I LAP U ABAH.so, tambah tolak darab bahagi,terhasil la saya.

Kening lebat = daddy
bibir tebal= daddy
mata besar = daddy
hidung penyek = entah ikot sapa
warna kulit = campur-campur.saya boleh bertukar warna.
ketinggian = campur-campur
tumbesaran badan = entah la
rambut = semua tak mau mengaku rambut aku macam depa..isk..isk..
bentuk kuku = daddy
telinga = entah sapa


sekarang u cakap i anak siapa? patut la saya tak pernah kena tibai
dengan abah masa kecik-kecik dulu.


sekarang kita calculate pulak apa terjadi jika saya berkahwin dengan
encik tunang aka Nobi


encik tunang ~ kening lebat, mata bulat, hidung kupu-kupu, bibir sederhana
tebal, kulit hitam manis, ketinggian comel-comel,tumbesaran sihat.



keputusan?


tunggu lagi setahun...


ok.BYE.

3 comments:

in☂an Jun$u said...

jap2..hidung kupu2 tu camna eh?aku takleh imagine..:p

xsangka,dh nk kawen dh kwn aku yg sorg ni.xpela,ang dah lulus suma.masak2,kemas2..suma dh lulus.leh dpt A++ la kata org.so mmg lyk sgt2 nkh.

aku ni ja...kalo kawen skang,ksian laki aku hr2 mkn megi..waaa! T_T

Husna said...

hehehe..idung yg tak berapa mancung,sedikit penyet,lebar.tu istilah aku sendiri la.haha.

A++ tu macam tipu nak kipas sgt tu intan...hehehe.megi pon ok pa..rni masak megi kari,esok megi ayam,pastu megi tomyam,asam laksa.kan pelbagai tu..hahaha

Liyana Aziz said...

hidung kupu2??? hahahahah.. tiba teringat encik chenta yana... mngkin hidung dia jugak boleh masuk kategori hidup kupu2... agagagaggaga