05 June 2014

Dating dan Makan

Ehsan Google


Dating dan makan.keluar dating takkan tak makan kot. tengok mata pun dah kenyang? cheh.buang karan.

nak cakap pasal orang dating pergi makan, kedudukan masa makan tu.nak tanya sikit la kan pasal lokasi kedudukan,magnitude dan longitude semua.

kenapa asal makan dengan boipren mesti nak duduk makan sebelah menyebelah instead of duduk facing sesama sendiri? aku tau depa couple bukan laki bini sebab tengok gaya pun dah tau kata couple.laki bini selalu nya memang akan duduk berdepan sebab banyak hal penting nak sembang.bukan boleh 'talk to the bahu'.hehehe.

bila duduk sebelah menyebelah, tak dapat la tengok muka.macamana nak sembang? bisik-bisik eh? takut boipren nampak sayur lekat celah gigi?takut boipren nampak nganga besar sangat masa suap nasik? or nak praktis duduk bersanding nanti? or nak praktis benda merapu?yang last ni macam bangang la kan.

tak rasa macam sembang dengan kerusi eh? aku dulu dating tak pernah plak duduk sebelah-sebelah time makan.jadi nak tau jugak apa motif time makan duduk sebelah-sebelah padahal kat depan ada kerusi.

tunggu la ada anak nanti,konpem tak duduk sebelah dah.

saja nak sibuk hal orang kan.


p/s : semalam aufa tengah basuh berak tiba-tiba lari keluar toilet dengan kaki penuh sabun.takut sangat katanya.flat aku ni kan saja tau..siang-siang hari pun menakutkan kanak-kanak,apatah lagi malam.kena kerapkan baca al-mulk ah camni.aku pun naik takut.huhuhu

1 comment:

Siti Natrah said...

huhuhu..entah nak kata pun tak kena gak..saya dulu couple gak tapi duk bertentangan taklah duk sebelah..malu..hahaha..salam perkenalan sis