14 November 2010

Nasib baik ! Woot.woott...

 
semalam keluar dengan kakak pergi membeli-belah barang-barang hantaran tunang dan pelamin.aku buat sendiri pelamin woo...hebatkan?hehehe..then lepas beli-beli teringat nak singgah butik yang aku sewa baju tunang tu.bajet nak make sure warna tak lari tema la kan.masuk-masuk je butik tu aku ternampak satu baju kurung baru sampai.cantik gila!!weee.....teros aku tukar pikiran amik baju tu pulak.baju tu lagi simple dari yang sebelum ni.renda-rendanya kurang.tapi kemas dan nice-nice je..warna putih.tangan cekak.puas ati giler lah baju ni.hehehe..so hati aku sangat hepi-hepi..ngeee...

so, jadinya kebanyakan barang dah beli. tuala jer belum beli.asyik terlupa je.dah tulis dalam notes tapi stil lupa.skang pening pikir macamana nak buat pelamin tu...haih..



No comments: