30 November 2010

Ketakutan melampau

lately ketakutan aku terhadap GELAP makin menjadi-jadi melainkan ada orang lain berdekatan aku.tambah-tambah pulak kakak aku dah kawin.sure la aku kena tido sorang-sorang.paling kurang pun mesti buka lampu bilik yang kecik warna oren tu.kalo gelap terus memang tak tido la aku.


dulu masa kecik-kecik, kalau kena giliran aku padam lampu sebelum tido memang berpeluh la.lepas switch off ja lampu aku akan terus lari dan melompat naik atas katil sepantas kilat sebab takut gila kot-kot ada something keluar dari bawah katil tangkap kaki aku.arrgghh....gila takutttt..


ingat tak dulu ada movie tajuk 'CHUCKY'? time tu lagi gila la aku...dah la takut gelap.bila tengok cita tu mula la terbayang.patung chucky suddently keluar dari bawah katil pegang pisau nak bunuh aku.x pun dia duduk kat atas meja solek sambil senyum pandang aku !!!!


time kecik-kecik aku cuma ada 2,3 teddy bear.siang hari bole la main-main.masuk malam semua teddy bear wajib timbus bawah selimut.tak pun campak masuk dalam almari.


lagi satu masa kecik takut sangat nak masuk dalam kolam.terutamanya kolam yang air dia paras-paras atas buku lali.pelik kan? bila kita masukkan kaki,air yang keliling kaki tu sangat menggelikan.nampak macam ulat yang bercahaya.korang nampak tak macam yang aku nampak?ke aku sorang ja yang psyco sorang-sorang.haha.tapi skang dah waras dah..cuma tak suka mandi laut,air terjun dan yang sewaktu dengannya sebab takut lemas,takut ada something dalam air macam kat PORT DICKSON tu.buaya? eee..takutnya..nanti dia gigit kaki bawak lari.


tak tau la sampai bila aku nak takut GELAP.sampai kawin pun still akan takut lagi kot.buah hati pun jenis takut gelap jugak.cuba bagitau camna nak buat?hehehe.jenuh bayar bil letrik la nampaknya...

No comments: