15 November 2010

Saya pun suka Maher Zain

Orang lain suka @ like Maher Zain, aku pon gedik-gedik jugak nak like.dulu tak tau pun kewujudan Maher Zain. satu hari tu kakak aku pernah tanya,

     "Weh, ang tau dak Maher Zain tu sapa, awat aku tengok orang dok like-like dia kat fb", kakakku berkata.

"Aku rasa dia macam orang-orang penting macam ketua-ketua pergerakan islamik apa-apa kot.pejuang islam",

dengan bengongnya aku menjawab dengan muka confident tahap gaban peringkat ke8.

hebatkan jawapan aku.kan?hebat betul tu...hahaha.rupanya penyanyi la.suka hati ja ketua pergerakan islam bagai.ish3.aku masukkan mp3 lagu-lagu Maher Zain dalam laptop abah aku.tiba-tiba beliau pulak minat betul dengan Maher Zain.tiap masa asyik dengar lagu Maher Zain.siap suruh masukkan lagu Maher Zain dalam handphone nak buat ringtone.teruja kan?heheheh.begitu sekali penangan Maher Zain yang kacak lagi merdu suaranya itu.pendek kata "I Loike!"

2 comments:

in☂an Jun$u said...

tu dia....jenuh aku belek blog ang yg lama tu,tp xleh access sb dia kata malware detected.rupenye ang wat blog lain...cess!

Anna said...

hehehe..aku da delete blog tu.tp xmau ilang2.ang rajin gk no update blog.aku bila mai mood ja.kalo dak terlupa la kata ada blog.haha