29 April 2014

Makan - makan dengan family baby sitter

Hari Jumaat malam sabtu hari tu, bawak family baby sitter pergi makan-makan. saja la belanja. ada rezeki lebih sikit plus baby sitter dok jaga Aufa elok kan.Alhamdulillah la dapat baby sitter yang baik macam dia.so, apa salahnya kan.

Aufa macam heran sebab selalu kalau nak keluar, dia just bye-bye babysitter, tapi malam tu tiba-tiba semua orang ikut naik keta. syok tak kira la dia.tak pandang dah la ibu ni kan.

bawak depa pi makan Restoran Pak Husin, Sg. Ara. memang puas hati la kan, macam biasa. 7 orang makan lauk berlambak kot, baru berapa.sedap pun sedap.berbaloi-baloi.kalau family aku mai pun, memang bawak mai makan sini ja.

Picture taken from Mr. Google

macam biasa jugak aku terlupa tangkap gambaq.hahaha..sebab tu la aku tak mau pakai enset canggih kamera 18megapixel.sebab konpem aku lupa nak tangkap gambaq. tambahan pula, aku ni bukan spesis suka selfie depan mangkuk tomyam mahupun dalam toilet.jadi henpon tu kepentingan dia jatuh nombor 18 bila keluar.kadang-kadang terlupa bawak henpon sampai la dah balik umah baru perasan.jadi jangan terkilan kalau aku story something, tapi tak dak actual image tempat kejadian.yang ada cuma gambar copy dari google.hehehe.

No comments: