15 April 2014

Sharing : Nama-nama bayi

Sekadar nak berkongsi nama-nama yang aku tak boleh nak amik sebab ni nama-nama anak sedara.so, kot ada orang lain yang sedang mencari nama anak,boleh la amik idea, tak pun amik terus lah.jangan risau,semua ni maksud cantik-cantik sebab family aku ada 2 orang ustazah yang pantau pemilihan nama yakni mak aku dan mak sedara aku.hehehe.tapi aku tak ingat la maksud nama depa ni.

ni nama anak-anak kakak dan abang aku :

Nur Fariesya
Nur Farahin
Najmin Faiz
Najdad Fuadi
Nadim Fakhri
Hannah
Arissa
Harraz
Adeena
Zara Aisya
Muhammad Zaim Ammar


ni nama anak-anak cousin aku.depa ni selalu buat sistem cabutan.means, ada banyak pilihan, then si bapak akan cabut.

Hasif
Nurul Ain
Awatif
Auni
Busyra
Emad Farras
Dalilah
Niyaz
Elyana
Ainin Sofea
Dalili
Hanani
Solha
Amir Asyraf
Amir Akasyah
Aulia Alisya


comelss tak nama mereka? hehehe.

No comments: