10 January 2011

Memancing dan sakit kaki melampau!!

petang hari sabtu tengah bergolek-golek atas katil sedap-sedap.ibu ajak pergi memancing.kena jadi pemandu.aku memang tak minat mancing-mancing ni.tapi layan jelah.ibu kata kalau dah dapat ikan nanti mesti jadi suka dan teruja nak pi mancing lagi.

last-last aku cuma dapat sekor ja ikan.kecik plak tu.kecik hati betul la bila tengok ibu dan ibu saudara dapat ikan setiap 5-15 minit.mancing kat tepi bendang.umpan asyik kena curi tinggal kepala saja.menyampah betul terus letak joran dan cabut pergi cuci-cuci mata jalah.


 sightseeing.nampak ibu dan ibu saudara tengok kusyuk memancing.

balik rumah sakit kaki gila.sakit kaki dari pergi soping Jusco haritu la.syial betul la.merengut-renyut.nak tidur pun tak boleh.rasa macam dah tua sangat dah. terus buat exercise guna mesin urut kaki ala-ala ogawa.bertambah sakit lagi.lepastu try pakai footpatch yang untuk buang toksin tu.lagi la rasa merenyut-renyut.bangun pagi tadi tengok ada hitam-hitam sikit ja.toksin pun segan nak keluar kot.lupa nak snap gambar.biasa la mamai bangun tidur terus koyak footpatch jalan masuk bilik air mandi sambil mata tertutup.



beli pun 10keping ja.setiap kali pakai dua belah kaki.so 5x pakai dah habis.tinggal lagi 2peket.nak bagi cik tunang try pakai tengok mesti hitam footpatch tu tahap gaban.smokers.ntah berapa tan toksin dalam badan pon tak tau la.

1 comment:

armouris said...

info tentang sakit kaki di SIHAT SELALU - Punca Sakit Kaki