14 January 2011

Nak buat simpanan untuk pergi Haji?

mahu promote bisnes kakak aku, seorang suri rumah professional dan agent insurans berjaya.hehehe.sejak beliau menjadi agent insurans ni, kira satu family ada insurans macam-macam.termasuk sepupu sepapat semua dipaksa amik insurans.ni nanti esok-esok aku ada anak, beliau dah sebut siap-siap dah suruh amik insurans kat dia.so, dah tak boleh nak lari la kan.tapi zaman sekarang memang digalakkan ambil insurans.banyak sangat faedah dia.selain dari tak menyusahkan keluarga bila kita dah tak ada nanti.

Takaful Ikhlas ada produk baru dipanggil Ikhlas Hajj. ini sesuai untuk orang yang belum pergi haji dan ada plan nak pergi dalam masa 10,20 tahun akan datang.

simpanan dalam ni boleh la buat top up simpanan dekat tabung haji...sebab yang utama pelan ni disyorkan ialah kalau tak sempat pergi haji masa kita dok simpan dalam pelan ni, maknakata..mati la...Takaful Ikhlas akan buat upah haji dari coverage kita tu..jadi tak bebankan waris la..lebihan coverage dapat kat waris..

salah satu sebab ia disyorkan ialah pelan ni tak mahal..kalau budak-budak serendah RM19.50 sebulan...kalau dewasa mungkin dalam RM30 ja.


aku rasa semua orang mampu kot banyak tu.daripada dok berpoya-poya buang duit beli benda tak berfaedah kan.

jadinya, kalau berminat dan nak tau lebih lanjut, sila email kepada
lubnaz77@yahoo.com.  

atau bleh ja email kat aku.nanti aku bagi contact number beliau. husnaza@yahoo.com

No comments: