10 January 2011

AJL 2010 - Ana Raffali? errkkk

post ni bukan nak kutuk Ana Raffali ye.japgi aku kena simbah air sirap plak dengan fan Ana Raffali.aku pun bukan tengok sangat pun AJL malam tadi. bosan dowh tengok rancangan hiburan lama-lama.bajet diri sendiri tak layan la hiburan dunia ni.kehkehkeh.padahal aku tengok CSI.lagi masyuk.membina minda taww..

pasal Ana Raffali menang AJL ni.tak dinafikan suara dia memang agak nice.rupa pun comel.memang dia ada bakat.tapi aku rasa bakat dia macam tak cukup sangat untuk melayakkan dia menang.aku tak minat Yuna.tapi aku rasa compare to Yuna,Yuna is better.but compared to others yang memang lagi best dan berbakat bangat, Ana Raffali macam ada kurang sesuatu.AJL memang aneh ni.juri mungkin silap makan atau baru lepas bergaduh dengan bini.erm..aku tak faham pun lirik lagu Tolong Ingatkan Aku tu.maybe sebab berkias sangat kot.juri je yang paham maksud yang tersirat dan tersurat bila terperangkap dalam sangkar dan ada lelaki ntah apa-apa datang nak lepaskan oOps..kantoi sudah tengok Ana Raffali nyanyi tapi tak ngaku.itu sebab ada iklan kat channel lain.bukak la kejap tengok AJL.hehe.

walau macamana pun, dia dah menang dah pun.TAHNIAH. lepas ni mana tau jadi ikutan.maksud aku jadi ikutan dalam berpakaian.kan Ana Raffali suka pakai baju kurung,kebaya.kan comel dan sopan tu.kalau jadi ikutan dalam menyanyi, nyanyi dalam jamban sudey.

lepas tengok CSI, bukak balik TB3 (TV3), nak tengok AJL dah abis.then tukar channel ke AXN.ada cita best.13th Warriors.Antonio Banderas jadi hero berbangsa Arab.siap mengucap lagi.tak minum arak atau gandum yang diperam.bila terluka, ada perempuan tu rawat luka dia dengan air kencing lembu yang dimasak.dia cakap tak mau,sebab najis dan kotor.cewah..bukan main lagi.hehehe.aku tak pernah tengok lagi cita ni sebelum ni.abang aku cakap dah lama dah cita ni.biasa la,aku kan ketinggalan sikit hiburan-hiburan dunia ni.kehkehkeh.

No comments: